Åpningssiden med hovedmeny   Ansatte   Barn, ungdom   Diakoni
Gudstjeneste    Kalender (hva skjer?)   Menighetsrådet   Musikk   Pekere
  Siden oppdateres ikke lenger, da Frogner menighetsråd i begynnelsen av juni vedtok overgang til en ny plattform for hjemmesiden med en annen redaktør. Den nye adressen er www.kirken.no/frogneroslo. Informasjonen nedenfor ble sist oppdatert i august 2023 og bør etter den tid kontrolleres mot annen tilgjengelig informasjon.

SØKNADSFRISTEN ER GÅTT UT
Konfirmantmedarbeider i Frogner og Bygdøy menigheter

30 % stilling med varighet til 30. september 2023, snarlig tiltredelse, søknadsfrist 22. januar 2023.

Vi søker en student eller annen deltidsansatt til å ha konfirmantundervisningen i Frogner og Bygdøy menigheter våren 2023, og til å medvirke på leir i helgen 2.-4. juni samt på konfirmasjonsgudstjenester i august og september. Vi ønsker snarlig tiltredelse.

En av menighetenes prester vil ha et administrativt- og veiledningsansvar i ledelsen av konfirmantarbeidet i perioden, og konfirmantmedarbeideren vil ivareta de direkte oppgavene overfor konfirmantene. Undervisningen foregår på kveldstid omtrent to kvelder annenhver uke (mandager i Bygdøy og onsdager i Frogner).

Konfirmantplan er utarbeidet, og undervisningen skjer i samråd med de lokale prestene. Det er til nå meldt 40 konfirmanter for både Bygdøy og Frogner menigheter.

Du bør ha erfaring fra konfirmantarbeid og ungdomsarbeid, og du må være interessert i å jobbe med ungdom. Vi søker primært søkere med kristendom/teologi i fagkretsen.

Lønn etter gjeldende tariffavtale.

Se hele utlysningsteksten med øvrig informasjon på Arbeidsplassen.

SØKNADSFRISTEN ER GÅTT UT
Frogner menighet søker frivillighetskoordinator

Frogner menighet ønsker å bygge opp et større lag av frivillige i menighetens aktiviteter. Vi ser spesielt for oss muligheten for å ha åpen kirke mye mer enn vi har i dag. Engasjementet varer fram til 1. juni 2023 og honoreres. Søknadsfrist er 23. januar. Les hele utlysningen med nærmere informasjon.